اولویت اول تا سوم یحیی برای دروازه پرسپولیس؛ یک گلر تا آخر هفته با سرخها می بندد

به گزارش سرگرمی تفریحی، یحیی در پست دروازه تنها رادو را دارد و به خوبی می داند که باید برای جام باشگاه های آسیا در این پست یک دروازه بان جدید را با خود به قطر برد.

اولویت اول تا سوم یحیی برای دروازه پرسپولیس؛ یک گلر تا آخر هفته با سرخها می بندد

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس بعد از جدایی علیرضا بیرانوند فصل را با بوژیدار رادوشویچ به سرانجام رساند. دروازه بان کروات اما هرچه به سرانجام فصل نزدیکتر شدیم تردیدها برای گلر یک بودنش را بیشتر کرد و حالا پرسپولیس به جای گلر دوم به دنبال گلر اول می گردد.

در لیست یحیی گل محمدی پیش از ماجرای رشید مظاهری و تراکتور، حامد لک گزینه اول حضور در پرسپولیس بود اما اختلاف مظاهری و درخواست فسخ او با تراکتور شرایط را به طور کامل عوض کرد.

گفته می گردد امروز دوشنبه قرار است یحیی تکلیف دروازه بانی که قرار است جذب پرسپولیس گردد را تعیین کند. هرچند از علیرضا حقیقی هم به عنوان گزینه سوم یحیی نام برده می گردد اما اگر به لحاظ اقتصادی پرسپولیس توانایی جذب رشید مظاهری را داشته باشد او گزینه اول یحیی خواهد بود در غیر این صورت حامد لک و حقیقی گزینه های دوم وسوم پرسپولیس محسوب می شوند.

یحیی در پست دروازه تنها رادو را دارد و به خوبی می داند که باید برای جام باشگاه های آسیا در این پست یک دروازه بان جدید را با خود به قطر برد .باید منتظر ماند و دید در نهایت امروز کادر فنی پرسپولیس در مورد کدام گلر به جمع بندی می رسند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 945

به "اولویت اول تا سوم یحیی برای دروازه پرسپولیس؛ یک گلر تا آخر هفته با سرخها می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت اول تا سوم یحیی برای دروازه پرسپولیس؛ یک گلر تا آخر هفته با سرخها می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید