اهواز، نکونام: به دنبال این هستیم که 30 هفته خوب را پشت سر بگذاریم، فولاد را به جایی می رسانیم که لیاقتش را دارد

به گزارش سرگرمی تفریحی، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد او و شاگردانش به دنبال آن هستند که فولاد را به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسانند.

اهواز، نکونام: به دنبال این هستیم که 30 هفته خوب را پشت سر بگذاریم، فولاد را به جایی می رسانیم که لیاقتش را دارد

به گزارش خبرنگاران از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر صنعت نفت آبادان گفت: بالاخره لیگ نوزدهم شروع می گردد و از این موضوع شادیم. ما جزو معدود تیم هایی بودیم که سر وقت تمرینات را شروع کردیم و برنامه ریزی مان دقیق بود، اما هر چقدر لیگ دیرتر شروع شد، به سود تیم هایی بود که دیر تمرینات خود را شروع کردند. اگر لیگ سر موقع شروع می شد، این شرایط یکدستی برای همه وجود نداشت، اما این فرصت برای آنهایی بود که دیرتر شروع کردند. با این حال بازیکنان ما اکنون آماده هستند و سرحال لیگ را شروع خواهند کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شروع لیگ دچار وقفه زیادی شد و این موضوع به ضرر شما شد که تیم را زود آماده کردید و آیا از این مسئله ناراحت هستید یا نه؟، گفت: دوستانی که از این موضوع ناراحت بودند از جمله بنده، به این دلیل است که بازیکنان از نظر روحی و روانی وقتی به مسابقات نزدیک می شوند، شور و هیجان آنها باید کنترل گردد. این مسئله برای تیم هایی که تمرینات شان را دیرتر شروع کردند، خوب بود. ما هم سعی کردیم تیم را آماده نگه داریم تا کمترین ضربه را بخوریم. با این حال از یک طرف شادم که استادیوم ها استاندارد می گردد، اما از نظر فوتبالی شرایط برای تیم هایی که تمرینات شان را زودتر شروع کردند، خوب نیست.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص شناختش از تیم صنعت نفت و پیش بینی اش از بازی فردا، گفت: در هفته اول تیم ها شناختی از هم ندارند، اما می دانیم که تیم حریف سعی خواهد نمود به ما اجازه ندهد کار خودمان را انجام دهیم. آنها فکر می کنم از ما شناخت داشته باشند، اما ما شناخت زیادی از آنها نداریم و در حد یک بازی محبت آمیز نفتی ها را می شناسیم. در هفته اول همه سعی خواهند کرد لیگ را با برد شروع نمایند، با این حال نگران این مسئله نیستیم و بعد از هفته اول سعی خواهیم کرد حریفان مان را بررسی کنیم و به دنبال این هستیم که 30 هفته خوب را پشت سر بگذاریم و بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

نکونام در واکنش به این مسئله که ممکن است فولاد دو یا سه بازیکن جدید جذب کند، گفت: اکنون هم برای جذب بازیکن در حال بررسی هستیم. بازیکنانی هم در اردوی تیم های جوانان و نوجوانان داریم. بازیکنانی هم در تیم امید خواهیم داشت که ممکن است به اردوها بروند. ما بازیکنانی را از لیست جوانان مان به تیم اضافه می کنیم که مسئله ای وجود نداشته باشد. فکر می کنم تا بازی با استقلال لیست ما کامل گردد و بتوانیم تمام نفرات مان را بشناسیم و مسئله ای از این بابت نیست. با این حال سعی داریم یکی دو بازیکن خوب و تأثیرگذار جذب کنیم.

وی ادامه داد: از تمام طرفداران مان خواهش می کنم در کنار هم باشند تا فصلی خوب و رؤیایی را داشته باشیم. طرفداران فولاد با جو فوق العاده ای که در استادیوم ایجاد می نمایند، می توانند فولاد را به موفقیت برسانند. خواهش می کنم که آنها نه فقط فردا، بلکه در طول فصل از تیم شان حمایت نمایند. ما هم سعی خواهیم کرد در تمام بازی ها آنها را شاد کنیم و فولاد را به جایی برسانیم که لیاقتش را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 111

به "اهواز، نکونام: به دنبال این هستیم که 30 هفته خوب را پشت سر بگذاریم، فولاد را به جایی می رسانیم که لیاقتش را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهواز، نکونام: به دنبال این هستیم که 30 هفته خوب را پشت سر بگذاریم، فولاد را به جایی می رسانیم که لیاقتش را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید