شروع اولین اردوی مستقل آزادکاران امید از روز دوشنبه

به گزارش سرگرمی تفریحی، طبق برنامه ارائه شده از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید، قرار است اولین اردوی مستقل امیدها 3 روز بعد از انتخابی مجدد تشکیل گردد.

شروع اولین اردوی مستقل آزادکاران امید از روز دوشنبه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با وجودی که تیر ماه مسابقه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد امید در تهران برگزار شده بود، اما با توجه به انتخاب کادرفنی جدید و همچنین بازگشت جوانان از مسابقات جهانی استونی، بار دیگر تصمیم گرفته شد در 6 وزن مسابقه انتخابی برگزار گردد. مسابقه ای که امروز (آدینه) به انجام خواهد رسید.

با نظر کادرفنی تیم ملی، سه روز بعد از این انتخابی، اردوی تیم ملی امید در خانه کشتی تشکیل خواهد شد. این در حالی است که آخرین تیم ملی ایران که تیم آزاد بزرگسالان خواهد بود قرار است بامداد 26 شهریور برای شرکت در مسابقات جهانی راهی نورسلطان گردد.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات جهانی امید که آبان ماه در بوداپست برگزار می گردد، آماده می نماید. پیش از این کشتی گیران این رده سنی همراه با تیم ملی بزرگسالان تمرین می کردند که بعد از اعزام تیم به قزاقستان، استارت اردوهای مستقل زده خواهد شد. قرار است این تیم تا اعزام به بوداپست، دو اردوی کامل 10 روزه و همچنین یک اردوی متصل به اعزام داشته باشد.

راهنمایی تیم امید را تقی اکبرنژاد برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sargarmi-tafrihi.ir شناسه مطلب: 142

به "شروع اولین اردوی مستقل آزادکاران امید از روز دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اولین اردوی مستقل آزادکاران امید از روز دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید